wtorek, 16 października 2012

Przekąska meczowa by mog123

Przekąska meczowa ( streamowa ? )
by mog123

Imię: Grzegorz 
Wiek: 24
Forum - NETWARS
Ulubione gry: STARCRAFT:BROODWAR; KATAMARI DAMACY; FINAL FANTASY; TAIKO NO TATSUJIN;
Coś o sobie: Student Automatyki, gotuję rzadko, częściej pomagam i patrzę jak dziewczyna gotuje, ale jak mam ochotę coś zjeść to czasem spróbuję swoich sił. Lubuje się w kuchni japońskiej, ale nie pogardzę fastfoodem czy czymś zielonym. Lubię kabanosy

Krótko i na temat:
Ja to nazywam poppersami, bo coś podobnego jadłem w knajpie amerykańskiej. Potrzebujemy papryczki chilli/jalapeno. Najlepiej by były grubiutkie, te cienkie podłużne się nie nadają. Otwieramy je, drylujemy miąższ/pestki i wypychamy serem dowolnego wyboru, żółty + pleśniowy dają miazgę. Możemy robić coś a'la łódeczki (połówki papryk tak jak na zdjęciach), lubo odciąć szypułkę i z góry wszystko drylować, ale to więcej roboty. Potem owijamy w boczek parzony i do piekarnika nagrzanego w temp 160-220 aż widać że boczek ładnie się zapiekł. Jemy z piwem/colą do popity i meczem / streamem do oglądania :D



P/S - zapraszam na swojego bloga, zupełnie nie o gotowaniu 

2 komentarze:

  1. Nie lubię sera pleśniowego, ale to mogę czymś zastąpić :)
    Jedzonko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Wiele przydatnej wiedzy i bogatej treści
    Zapraszam do mnie, jeśli spodobała Ci się treść przedstawiona na moim Blogu dodaj mnie do followersów.
    Odwdzięczę się tym samym
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń