poniedziałek, 3 grudnia 2012

Sałatka Vifon

by Rybeńka


Kucharka ze mnie marna, lecz czasem trzeba poudawać dobrą kandydatkę na żonę lub nakarmić głodnego sporządziwszy w kuchni coś jadalnego. Preferuje potrawy szybkie i proste, a że jestem na dorobku, to dodatkowo niedrogie.

Ta przepyszna sałatka zainspirowana została promocją paluszków krabowych.


Składniki:
makaron z zupki chińskiej (u mnie zupka krewetkowa tajska Vifon)
1 paczka paluszków krabowych
1 puszka kukurydzy
3 jaja ugotowane na twardo
papryka czerwona i zielona
majonez
pieprz i sól do smaku.


Przygotowanie:
Zupkę chińską przyrządzamy zgodnie z jej arcytrudnym przepisem na opakowaniu krusząc makaron, dodając torebeczki z tym czymś, co tam jest i zalewając wodą. Po paru minutach odsączamy płyn (można wypić), gdyż do sałatki potrzebny jest tylko makaron.
Paprykę kroimy w drobną kostkę, jajka również, a paluszki kroimy w talarki. Wszystko razem mieszamy dodając nieco soli i pieprzu oraz dwie łyżki majonezu.
Sałatkę można przyozdobić nawet ładniej, niż ja to zrobiłam (wiem wiem, nie da się ładniej ;P).
Smacznego. :)

5 komentarzy: