środa, 24 października 2012

Kolacja Gracza by AvangarD

Kolacja Gracza
by AvangarD

Imię: Bartek
Wiek: 23
Forum: Netwars
Ulubione gry: SC:BW, SC2, LOL
Samolubny i chciwy facet, który gotuje bo musi :)

Składniki:
- Jakakolwiek ryba, bądź cycek z kuraka (u mnie filet z łososia bo to akurat miałem pod ręką)
- 2 podobnej wielkości ziemniaki
- Mozzarella
- cytryna
- sól
- masło
- folia aluminiowa
Przygotowanie:
Grasz i nie masz czasu na gotowanie, ale jesteś jednak głodny. Hmmm, to akurat coś dla Ciebie. Kończysz partyjkę (w co tam akurat grasz), idziesz do kuchni wyciągasz 2 ziemniaki dokładnie je myjesz pod zimną wodą. Nie obierasz ich tylko przekrawasz na pół i owijasz w folie aluminiową. Do piekarnika na jakąś 1h do 1.5h, temperatura 200-220 stopni. I tyle idziesz zagrać kolejną partyjkę bądź dwie:)
Po godzinie, czas na naszą rybę. Trzeba dokładnie ją umyć pod wodą, ja akurat miałem filet z łososia, ale może być każda ryba. Warto wyjąć pęsetą wszystkie ości. Solę rybę z dwóch stron i skraplam cytryną. Na koniec 2 plasterki mozzarelli na górę i zawijam w folie. Ryba do piekarnika, dołącza do naszych ziemniaczków. Jakieś 20 min i gotowe.
Na patelni szybko roztopić kawałek masełka + sól (można dodać kawałek zgniecionego czosnku) i polać ziemniaki (nie rybę).


Smacznego:)
Uwielbiam gotować przy muzyce, przy przygotowaniu towarzyszyła mi ta oto piosenka, która niesamowicie mnie rozbawiła: http://www.youtube.com/watch?v=Z1Je3wDR4t4&feature=related

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz